PERINGATAN

PERINGATAN

Kepada sesiapa yang kurang selesa, teraniaya, terancam, atau sensitif terhadap penulisan blog ini anda boleh tinggalkan komen kepada zuzanmichael@gmail.com atau tekan tanda X di atas kanan anda. Segala isi kandungan di dalam blog adalah nukilan dari saya tanpa bertujuan mengancam mana-mana pihak. Sebarang cetak rompak, copy paste, penyalahgunaan serta print out apa-apa isi kandungan blog ini adalah dilarang sama sekali. Sekian.

-Tuan Tanah-

Monday 6 July 2009

"tag tertangguh"




sebenarnye dah lame nak buat tag ni.tapi takde mase.almaklomla bezi sentiase.so,suke2 jela aku nak namakan tag ni tag tertanggoh.


Copy award di atas untuk diletakkan di blog anda.Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini..

before aku teros puji atau kutok pemberi award ni,saje je aku nak kenalkan orangnye.namanya aziah.member mase kat matrik.walaupon kejap je ngan die neh tapi kami agak rapat.

1) die ni bakal cekgu.aku dah tempah die awal2 nak soh die jadi cekgu tusyen untuk anak aku.huhu.percume ek beb?
2) hebat..bab2 english terutamenye.tak caye gi blog die.klik sini.
3) kalo ngan die ni takde istilah senyap dan muram duka,memang keje ketawe,ketawe,ketawe dan kelakar abes
4) kek cokelat mak die buat sedap ooo.hehehe
5) die sangat comey ;)

Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya..

(1) paling juara,paling utama...TIDO
(2) sehingga 6 july 2009, saye maseh lagi memegang title penganggur
(3) banyak cakap..potpetpotpet
(4) suke menonton tv.tanye je citer ape2 je,sume saye tau
(5) suke kaler purple tapi banyak koleksi2 kaler ijau.ntahla.mane 1 ntah kaler feveret
(6) tidak mempunyai sebijik lesen pon
(7) masih setia bersama AHMAD AZMI..
(8) tak pernah diet2 walaupon terniat.
(9) ramai orang dah makan hati ngan aku.sori la semue.arap korang buang yang keroh amek yang jernih ngan aku.. :(
(10) sering menggelabah tak tentu pasal...sebab ape?macam2 sebab..malas nak citer


Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka..

ni aku lemah ni.senang citer la.sape2 yang dah singgah kat blog aku ni,jempotla menerime award ni.tak kesah la korang kenal aku or tak.anda dialu2kan.





"ape nak dikata"

3 comments:

  1. thanks kerna respon tag aku ini...
    kek cokelat mak die buat sedap ooo.hehehe---> x sangka kamo masih ingat

    ReplyDelete
  2. ler...
    camtu lak...
    Izah amik award ni leh suzzaine?huhuhu...

    ReplyDelete
  3. dear AZIAH:
    ofkos la aku ingat kek mak ko.sedap weh.siyes.takde niat bodek2.


    dear NAHDATULIZAH:
    sangat di alu2 kan.jempotla amek award ni.

    ReplyDelete

Kalau rasa nak komen sila komen.
Kalau rasa taknak komen tak payah komen.
Yang pasti aku tapis komen kau.
Boleh?