PERINGATAN

PERINGATAN

Kepada sesiapa yang kurang selesa, teraniaya, terancam, atau sensitif terhadap penulisan blog ini anda boleh tinggalkan komen kepada zuzanmichael@gmail.com atau tekan tanda X di atas kanan anda. Segala isi kandungan di dalam blog adalah nukilan dari saya tanpa bertujuan mengancam mana-mana pihak. Sebarang cetak rompak, copy paste, penyalahgunaan serta print out apa-apa isi kandungan blog ini adalah dilarang sama sekali. Sekian.

-Tuan Tanah-

Thursday 10 September 2009

kelamaan tak update tahap melampau

(ape jenis tajuk la tu..)
hampeh sunggoh.dahle susah payah aku taip sekali tak save lak.aduiiiiiiii.penat weh nak taep2 ni.sebenarnye ade la citernye aku nak citer tapi aku malas nak citer lagi.majok ngan laptop aku ni.

ape2pon thanx kat semua yang wish besday kat aku arini.aku dah tua beb.23 tahun tu.aku nak jadi wanita pasni.takmo jadi remaja sentiasa.kuikui.

citer baru aku sekarang aku bezi keja.sebab tu takde mase nak post blog dan besosial dalam tenet ni.balik keja je penat.balik keja je tido.makan pon takde piker dah melainkan tido.aku dah jadi workaholic.dapat pulak sekarang ni aku dok ulang alik melaka – damansara damai(tempat keja aku sekarang) sebab dok amek lesen.dahle fail pratest mase tu.hampeh je.sunggoh membuang mase je aku ni.

ok la.sok2 aku sambong lagi.kalo ade mase la.aku dah ngantok ni.sok kene keje 7am-7pm.takde rehat weh.nanti2 aku citer aku keje ape.panjang citer nyeeeeeeeeeeeeee….

tata sume…muah2..

1 comment:

  1. nnt dh taip bgtaw aku taw..
    bongok laptop~!!
    derhaka kt tuan..
    (tlg maki ja)

    ReplyDelete

Kalau rasa nak komen sila komen.
Kalau rasa taknak komen tak payah komen.
Yang pasti aku tapis komen kau.
Boleh?