PERINGATAN

PERINGATAN

Kepada sesiapa yang kurang selesa, teraniaya, terancam, atau sensitif terhadap penulisan blog ini anda boleh tinggalkan komen kepada zuzanmichael@gmail.com atau tekan tanda X di atas kanan anda. Segala isi kandungan di dalam blog adalah nukilan dari saya tanpa bertujuan mengancam mana-mana pihak. Sebarang cetak rompak, copy paste, penyalahgunaan serta print out apa-apa isi kandungan blog ini adalah dilarang sama sekali. Sekian.

-Tuan Tanah-

Wednesday 15 September 2010

HADIAH DARI BOSH



Semalam aku dapat LEGGING dari manager aku..hoho...sangat terkejut...ingatkan dia call soh jumpa nak marah sebab report aku salah ke apa..sekali dia bagi present tau...eh?bukan skandal ek.manager aku ni pompuan.bukan laki2 ye.



nota buat bosh:
sori bosh..even u bagi i keta sebijik pun cita2 i untuk kuar dari ini hotel sentiasa berbunga di hati...tenkiu for your hadiah..

No comments:

Post a Comment

Kalau rasa nak komen sila komen.
Kalau rasa taknak komen tak payah komen.
Yang pasti aku tapis komen kau.
Boleh?