PERINGATAN

PERINGATAN

Kepada sesiapa yang kurang selesa, teraniaya, terancam, atau sensitif terhadap penulisan blog ini anda boleh tinggalkan komen kepada zuzanmichael@gmail.com atau tekan tanda X di atas kanan anda. Segala isi kandungan di dalam blog adalah nukilan dari saya tanpa bertujuan mengancam mana-mana pihak. Sebarang cetak rompak, copy paste, penyalahgunaan serta print out apa-apa isi kandungan blog ini adalah dilarang sama sekali. Sekian.

-Tuan Tanah-

Monday 18 October 2010

18SS(seramsss)..TALK WITH MIRROR?

....
ape kena le tajok blog ni kan..huhhh..kita terus ke isi la ek..malas nak mukadimah bagai-bagai..

tadi petang le kesahnya,lagi setengah jam sebelum aku balik keja maknanya sekitar pukol 4.30pm..masa tu aku dah bosan tahap gaban countdown saat2 nak balik(pukol 5pm)..nak borak takde kawan..keja setel..(aku sorang yang cargas dan pantas dalam menyetelkan keja ye kawan2..beshnyeeee puji diri sendiri).aku pun saja2 la gi toilet untuk membuang "segala bagai" sebelum balik..nak dijadikan masalah..masa aku masuk je toilet tanpa melihat sapa di belakang tembok(untuk makluman,belakang tembok tu ada 1 cermin besau untuk bersolek berhias cek taik mata pasang lipstik dan juga cek cili di celah gigi)..

tibe2..


aku dengar suara marah2 kat belakang tembok tu..dan aku buat2 cool je jalan.mane tau ade macik2 housekeping dok ngumpat ke ape kan..tapi aku tengok macik(sorang je ) ngah potpetpotpet marah2 depan cermin..uikkkk..nak kata giler tapi aku tengok macik ni wat keja tekun berdedikasi..biler die pandang aku je die senyum..peh..sentap creepy aku tau..nak balas ke senyum tu?owh...cepat2 aku masuk toilet..niat nak gak tengok sape ade dalam cermin tu.hooo..macik ni mak tiri snow white agaknye...

1..

2...


2 setengah....


....minit kemudian aku pun keluar le dari toilet.masa tu dah senyap sunyi dah.besar kemungkinan macik tu dah selamat balik kot.ngan seram sejuk lalu kat cermin tu..ape lagi, tanpa pandang cermin tu cepat2 aku lari..dah le toilet tu kat basement..aku jerit mintak tolong in kes kalo ade apa2 hal berlaku pun takde orang dengar..hoho....
sekian...
ni dok taip2 pun depan cermin..ape kejadahnya la..lalu aku wat kesimpulan macik tu marahkan mukenya yang makin berkedut kot..




tata..nanti update lagi..kena tido sok mau bangun awal gi keja

No comments:

Post a Comment

Kalau rasa nak komen sila komen.
Kalau rasa taknak komen tak payah komen.
Yang pasti aku tapis komen kau.
Boleh?