PERINGATAN

PERINGATAN

Kepada sesiapa yang kurang selesa, teraniaya, terancam, atau sensitif terhadap penulisan blog ini anda boleh tinggalkan komen kepada zuzanmichael@gmail.com atau tekan tanda X di atas kanan anda. Segala isi kandungan di dalam blog adalah nukilan dari saya tanpa bertujuan mengancam mana-mana pihak. Sebarang cetak rompak, copy paste, penyalahgunaan serta print out apa-apa isi kandungan blog ini adalah dilarang sama sekali. Sekian.

-Tuan Tanah-

Monday 25 October 2010

Cerita Jalan-Jalan Keluarkan Peluh







haluuu...

meh sini nak citer sikit.berkobar ni nak berbloging walaupon dok dalam keta. sape pernah gi expo angkat muke...hoho..wiken hari tu ingat nak gi shoping2.biaselah.kerajaan kan dah gaji so ada la terpikir nak paw ayah sendiri(hehe..saye keja swasta so saye tak gaji lagi)..last2 mase dok drive nampak pulak expo..pe lagi,pantas aje ayahku menbelok keta ke arah expo tu..aiseh..aku memang tak minat le gi expo2 ni.tapi kadang2 je besh sebab dapat goodies bag..hehehe.. takyah citer panjang la kan,meh layan gambau dulu..sile2..lupe bagitau.ni expo perladangan dan peternakkan.kat ayer keroh melaka.expo ni jadi tumpuan pada peladang,pekebun,penelayan dan peaskar yang nak pencen tak lama lagi + minat pulak nak bercucuktanam pas pencen(ayah saya la tu)


semangat tau pama saya menjejak expo ni







ni lak gambau miau2..amek dari jaoh pastu zoom je..geli i..












gambau pacik macik dok menampi(betoi ke pekataan neh)..beras yang secipot je ..dah macam main masak2 dah aku nengoknye..










muke budak bosan..dari mula sampai akhir jalan2 die buat muka..expo peladangan beb..bukan expo Ben 10..heheh

Oke Doke I Chowww Dulu....


No comments:

Post a Comment

Kalau rasa nak komen sila komen.
Kalau rasa taknak komen tak payah komen.
Yang pasti aku tapis komen kau.
Boleh?