PERINGATAN

PERINGATAN

Kepada sesiapa yang kurang selesa, teraniaya, terancam, atau sensitif terhadap penulisan blog ini anda boleh tinggalkan komen kepada zuzanmichael@gmail.com atau tekan tanda X di atas kanan anda. Segala isi kandungan di dalam blog adalah nukilan dari saya tanpa bertujuan mengancam mana-mana pihak. Sebarang cetak rompak, copy paste, penyalahgunaan serta print out apa-apa isi kandungan blog ini adalah dilarang sama sekali. Sekian.

-Tuan Tanah-

Friday 30 November 2012

IM COMING HOME

PERINGATAN:: Kepada sesiapa yang kurang selesa, teraniaya, terancam, atau sensitif terhadap penulisan blog ini anda boleh tinggalkan komen kepada zuzanmichael@gmail.com atau tekan tanda X di atas kanan anda. Segala isi kandungan di dalam blog adalah nukilan dari saya tanpa bertujuan mengancam mana-mana pihak. Sebarang cetak rompak, copy paste, penyalahgunaan serta print out apa-apa isi kandungan blog ini adalah dilarang sama sekali. Sekian. -Admin-


Salam bertemu kembali :)

Mana pergi blog ni selama ni? Dah delete ke? Ke dah block?

Owho... Now opening okeh. *Macam orang bukak kedai pulak kan*

Actually blog ni still bernafas cuma atas sebab-sebab tertentu saya (kata ganti diri baru *mungkin sementara) terpaksa block sekejap. Hampir sesak nafas jugak bila blog ni berjaya membuat segolongan manusia di muka bumi ni terasa hati. Maaf dan ampun dari saya kalau ada sapa-sapa yang terasa dengan hasil penulisan saya. Takde niat nak menghina, mengkucar kacirkan hidup orang dan juga mensabotaj sapa-sapa. Niat hanya untuk share apa yang saya rasa dalam sehari-harian kehidupan saya. Mungkin cara penulisan saya, ayat saya, cara penyampaian saya agak kurang disenangi. Maaf sekali lagi.

Jadi...
Setelah hampir 4 bulan lebih berperam dari berblogging, mengedit, menapis, meremove apa saja isi yang boleh menyakiti hati-hati sesetengah manusia, Im back! 

Harap penulisan saya selepas ini tidak menganggu perasaan sapa2 yang baca. Kalau ada, anda boleh tinggalkan komen atau emailkan ketidakpuashatian anda pada saya di zuzanmichael@gmail,com.




Sekian.


"Rindu nak berblogging :( "


Lots of Love,
-Suzzanne-
© http:// kekwamerah.blogspot.com 



9 comments:

  1. Sy amat terasandgn penulisan saudari... Hahahaa

    ReplyDelete
  2. Adakah dgn berkarya semula saudari akan menghasilkan nukilan yg mengikut jejak langkah novel ombak rindu, adam dan hawa, lagenda bdk setan dan cinta sebiji roti? Sy mengikuti perkembangan karya saudari sejak dahulu.. Antara karya saudari yg sy minati adalah.. Seperti aku sebatang pen, kisah kain buruk, aku sepasang kasut dan juga suzan suzana.. Sekian terima kasih.. Terus kan berkrya

    ReplyDelete
    Replies
    1. tenkiu :) walaupun belom publish cerita kain buruk

      Delete
  3. Saya ingat nak masuk meminang awak esok.. Ok tak? Hhaha

    ReplyDelete
  4. adakah saudari akan menerus kan cerita tentang kain buruk? hahaha.. saudari mesti tatau siapa sy kan? hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pasni gune nick Adi Putra pulak eh.

      Delete
    2. hai nama saya ..... seperti yg diatas... haha

      Delete

Kalau rasa nak komen sila komen.
Kalau rasa taknak komen tak payah komen.
Yang pasti aku tapis komen kau.
Boleh?