PERINGATAN

PERINGATAN

Kepada sesiapa yang kurang selesa, teraniaya, terancam, atau sensitif terhadap penulisan blog ini anda boleh tinggalkan komen kepada zuzanmichael@gmail.com atau tekan tanda X di atas kanan anda. Segala isi kandungan di dalam blog adalah nukilan dari saya tanpa bertujuan mengancam mana-mana pihak. Sebarang cetak rompak, copy paste, penyalahgunaan serta print out apa-apa isi kandungan blog ini adalah dilarang sama sekali. Sekian.

-Tuan Tanah-

Saturday 25 April 2009

C.U.T.E C.U.P.C.A.K.E










sekarang ni bole dikatekan banyak jugak surirumah terlibat ngan bisnes online.aku rase bisnes online ni ok sangat2.famili pon tak terabai kan.antare bisnes online yang aku suke banget explore ialah CUPCAKE.


aku respek betol dorang ni.memang sangat power la.kreatif sunggoh.macam2 design diorang deco.so tak mustahil kalo dibandingkaan harge cupcake ngan cake biase,cupcake ni lagi mahal sebab nak pasang macam2 desind,colorful tu je dah byk ongkosnye.nak wat pon penoh kesabaran.bukan macam lukis2 kat kertas.ni kalo salah deco memang jadi reduce item teros.



kalo ade rezeki aku ingat nak follow gak la kelas cupcake ni.bebaloi sangat aku rase.sambil2 makan2 kan.huhu.tapi sayang nak makan sebab chantek n comey sangat.tapi tak makan basi lak kek nye.

ni antare picture cupcake yang sempat aku "rembat" dari blog sape2 ntah...antarenye...
(gi tengok kalo nak cuci mate lebey) .kalo korang berkenan jempotla order kat dorang



No comments:

Post a Comment

Kalau rasa nak komen sila komen.
Kalau rasa taknak komen tak payah komen.
Yang pasti aku tapis komen kau.
Boleh?