PERINGATAN

PERINGATAN

Kepada sesiapa yang kurang selesa, teraniaya, terancam, atau sensitif terhadap penulisan blog ini anda boleh tinggalkan komen kepada zuzanmichael@gmail.com atau tekan tanda X di atas kanan anda. Segala isi kandungan di dalam blog adalah nukilan dari saya tanpa bertujuan mengancam mana-mana pihak. Sebarang cetak rompak, copy paste, penyalahgunaan serta print out apa-apa isi kandungan blog ini adalah dilarang sama sekali. Sekian.

-Tuan Tanah-

Monday 20 April 2009

welcome to my new blog page

sebenarnye aku dah lame bukak blogspot ni tapi macam tak besh pulak.tapi sekarang aku dah tutop fs blog sebab aku leceh nau.nak kene online kat fs baru leh post blog.disebabkan tu aku pon beralih balik kat blogspot.arap sape2 yang berkunjong enjoy ngan citer yang tak seberape dari aku untok kite same2 kongsi. ;)

neway, aku sekarang ngah sibok ngan final exam. rase macam sedey sebab pas abes je exam ni (secara rasminya after 4 mei) aku dah melangkah ke 1 alam baru (mengganggur dulu) iaitu KEJE.uwaaaaa...ape keje la aku nak buat ni nanti.cita2 tak pernah ade dari sekolah tadika sampai la dah abes degree ni.kang aku keje jela ape2 yang aku suke.sekarang ni pon dah macam2 cadangan dari bapak aku.soh jadi askar. Oh NOooooo.... biler ingat je cadangan tu aku pon start ler teringat lagu Hujan-Dugaannya. "BAPANYA MAU KAN NYA JADI SEORANG ASKAR, BUKAN CITA2NYA, BUKAN IMPIANNYA....".

tapi aku tau rezeki ade je kat mane2.sekarang ni aku belom pikir nak cari keje maupon buat resume.aku nak fokus dulu kat exam neh.kurang2nye aku dapat naikkan sikit pointer aku yang jatoh byk giler sem lepas.doakan aku dapat jawab exam elok2 n ingat sume yang dah dihafal sebab penyakit aku ni susah nak ingat.

-cHoW-

No comments:

Post a Comment

Kalau rasa nak komen sila komen.
Kalau rasa taknak komen tak payah komen.
Yang pasti aku tapis komen kau.
Boleh?