PERINGATAN

PERINGATAN

Kepada sesiapa yang kurang selesa, teraniaya, terancam, atau sensitif terhadap penulisan blog ini anda boleh tinggalkan komen kepada zuzanmichael@gmail.com atau tekan tanda X di atas kanan anda. Segala isi kandungan di dalam blog adalah nukilan dari saya tanpa bertujuan mengancam mana-mana pihak. Sebarang cetak rompak, copy paste, penyalahgunaan serta print out apa-apa isi kandungan blog ini adalah dilarang sama sekali. Sekian.

-Tuan Tanah-

Wednesday 29 April 2009

MERDEKA SUDAH!!!!


lega.akhirnye aku dah selamat setelkan sume tanggongjawab aku.arap2 sume bejalan lancar dan takde sangkot2.tak sanggop lagi aku nak menghadap bende yang same.ade rezeki lagi aku try la sambong belaja lagi.tapi bukan sekarang la kot.aku pon nak merase pegang duit sendiri.member2 pon ramai dah keje.aku je tak abes2 belaja.


plan aku pasni banyak.antarenye:


1) paleng utame aku nak buat ialah amek lesen kete.tak penah2 jadi nak amek sebab malas sangat.


2) aku nak melancong.jalan2 kat kampong halaman sendiri.ni jadi dah.bukan plan lagi.tiket kapal terbang pon dah beli.cuti2 2 minggu je.


3) relax dah semestinye.aku nak rehatkan diri aku puas2 dulu baru sibok cari keje.dok umah layan sume citer2 kat tv sampai mate lebam.huhuhu.


4) belaja masak.sunggohpon aku ni amek je kos masak2 tapi aku ni takde skill bab2 masak ni.takat bende2 simple bole la.so,aku kene belaja dari mak aku.senang sikit dah kawin kang nak masak untuk hasben.


5) kursus HACCP.ni under uitm.kursus untuk sijil HACCP.sampingan selain sijil2 degree,diploma aku.


6) of course la aku nak cari kije.walaupon jadi cashier maupon keje kilang.tak kesah le.sementare nak tunggu keje betol2 ni aku cari la duit sikit2.


(arap2 sume plan menjadi)

No comments:

Post a Comment

Kalau rasa nak komen sila komen.
Kalau rasa taknak komen tak payah komen.
Yang pasti aku tapis komen kau.
Boleh?