PERINGATAN

PERINGATAN

Kepada sesiapa yang kurang selesa, teraniaya, terancam, atau sensitif terhadap penulisan blog ini anda boleh tinggalkan komen kepada zuzanmichael@gmail.com atau tekan tanda X di atas kanan anda. Segala isi kandungan di dalam blog adalah nukilan dari saya tanpa bertujuan mengancam mana-mana pihak. Sebarang cetak rompak, copy paste, penyalahgunaan serta print out apa-apa isi kandungan blog ini adalah dilarang sama sekali. Sekian.

-Tuan Tanah-

Friday 1 May 2009

akhirnye....

(sori peta tak berape clear)
suke sangat sebab arini impian aku selame dekat setahun tercapai gak.huhu.suke2.aku dapat gak gi cycling kat buket cerakah.bertambah hebat dari sebelom ni.sampai gak kat checkpoint terakhir iaitu kat empangannye.hehe.dulu sampai taman rempah je. semangat sunggoh nak pegi.dahle kol 11pagi baru nak decide.naseb tak panas and ramai orang sangat tadi.



nanti aku upload gambo2 kat sane.


arini gak aku dapat present dari myAZMI (thanx lalink).baju baru.cap ROXY.suke bangat.naseb bukan kaler ijau lagi.kat dalam almari neh pon penoh ngan koleksi baju kaler ijau.

No comments:

Post a Comment

Kalau rasa nak komen sila komen.
Kalau rasa taknak komen tak payah komen.
Yang pasti aku tapis komen kau.
Boleh?