PERINGATAN

PERINGATAN

Kepada sesiapa yang kurang selesa, teraniaya, terancam, atau sensitif terhadap penulisan blog ini anda boleh tinggalkan komen kepada zuzanmichael@gmail.com atau tekan tanda X di atas kanan anda. Segala isi kandungan di dalam blog adalah nukilan dari saya tanpa bertujuan mengancam mana-mana pihak. Sebarang cetak rompak, copy paste, penyalahgunaan serta print out apa-apa isi kandungan blog ini adalah dilarang sama sekali. Sekian.

-Tuan Tanah-

Wednesday 6 May 2009

oh BURGER.....


( kalo dari pic kat atas aku rase ramly bege lagi menarik selera aku dari bege mcd)



nape ek aku citer pasal bege?adekah sebab aku baru pas makan bege.mungkin la kot.bukan bege di bege king o mcd tapi hanye la bege di stall tepi jalan.sedar tak sebenarnye bege kat stall tepi jalan tu lagi umphhh dari sume kedai fastfood.bukan la maknenye aku tak layan bege kat fastfood tu.tapi kalo dicomparekan, yang stall tepi jalan lagi sedap hingga menjilat jari.


lagipon bege kat stall lagi murah dari fastfood.kite pon bole request macam2 bende untuk diletakkan dalam bege.nak letak cheese,telo,extra mayonis,blekpepper,sayo ataupon daging lebey.hebat kan.kite yang membentuk bege kite sendiri.tapi kalo kat mcd ke bege king ke mane dapat beb.sori la.diorang dah standardize sume bahan2 tu.daging secipot,sayo secipot,mayonis secipot.tapi harge paling murah pon 6 hingget lebey.kalo kat stall 6 hingget tu boley beli paling2 pon 3 bege.tadi aku beli bege daging double special pon baru rm3.60.kalo kat mcd mane dapat.

nota kaki:bukan niat aku nak promote bege di stall tepi jalan dan ban bege di fastfood


No comments:

Post a Comment

Kalau rasa nak komen sila komen.
Kalau rasa taknak komen tak payah komen.
Yang pasti aku tapis komen kau.
Boleh?