PERINGATAN

PERINGATAN

Kepada sesiapa yang kurang selesa, teraniaya, terancam, atau sensitif terhadap penulisan blog ini anda boleh tinggalkan komen kepada zuzanmichael@gmail.com atau tekan tanda X di atas kanan anda. Segala isi kandungan di dalam blog adalah nukilan dari saya tanpa bertujuan mengancam mana-mana pihak. Sebarang cetak rompak, copy paste, penyalahgunaan serta print out apa-apa isi kandungan blog ini adalah dilarang sama sekali. Sekian.

-Tuan Tanah-

Monday 18 May 2009

lame tak update

semenjak dah bercuti dan balik melake neh aku jadi semakin malas.sebab tu blog ni dibiarkan berhabok tanpe diupdate.seminggu dah cuti ni aku tak wat pe2 pon.hanye dok umah,makan,tengok tv dan jadi supir untuk antau adik aku ke sekolah.belom terniat lagi nak cari keje sampingan sebelom dapat keje tetap sebab aku nak bercuti berehat dan bersukerie sehebat2nye sebelom start keje betol2.
akanku cube mengupdate laman ini ngan citer2 baru

2 comments:

  1. salam,apa kata awk try join MARYKAY MALAYSIA as beauty consultant..menarik kerjaya ni.bole bt part time..bole bt sama2.mana tahu rezki awk dlm beauty industri? emm apa kata try produk dulu..facial prcuma..berminat,sms je yer

    ReplyDelete

Kalau rasa nak komen sila komen.
Kalau rasa taknak komen tak payah komen.
Yang pasti aku tapis komen kau.
Boleh?