PERINGATAN

PERINGATAN

Kepada sesiapa yang kurang selesa, teraniaya, terancam, atau sensitif terhadap penulisan blog ini anda boleh tinggalkan komen kepada zuzanmichael@gmail.com atau tekan tanda X di atas kanan anda. Segala isi kandungan di dalam blog adalah nukilan dari saya tanpa bertujuan mengancam mana-mana pihak. Sebarang cetak rompak, copy paste, penyalahgunaan serta print out apa-apa isi kandungan blog ini adalah dilarang sama sekali. Sekian.

-Tuan Tanah-

Sunday 26 April 2009

MY DREAM PART1


impian dan angan2 aku di kala pukol 3.15am ni ialah cycling kat bukit cerakah shah alam.huh!biler la aku dapat gi cycling ni.banyak kali dah nak pegi tapi tak dapat2 lagi.penat je la plan tapi time asek clash ngan idop sehari2an.

tapi bukan hebat or pro sangat pon bab cycling ni.takat biase2 je.ajaran mase zaman sekolah rendah dulu.sekarang ape kejadahnye nak cycling.sanggop lagi aku menapak 10 batu dari cycling.saje je pon.nak kuroskan peha yang semakin gemoxxxx ni.makanan tercerna sume transfer kat situ.tu masalahnye.

sebenarnye bole je nak nak exercise macam jogging ke berenang ke tapi nak wat camne.nak jogging sah2 aku tak minat.nak berenang pulak taktau.kalo tak dah lame dah aku dok selam kat kolam sebelah tesco shalam tu.siap jadi ahli sepanjang hayat lagi.tapi apekan daye ku...

p/s: biler le cekmi ni nak bawak gi sane.... :(


No comments:

Post a Comment

Kalau rasa nak komen sila komen.
Kalau rasa taknak komen tak payah komen.
Yang pasti aku tapis komen kau.
Boleh?