PERINGATAN

PERINGATAN

Kepada sesiapa yang kurang selesa, teraniaya, terancam, atau sensitif terhadap penulisan blog ini anda boleh tinggalkan komen kepada zuzanmichael@gmail.com atau tekan tanda X di atas kanan anda. Segala isi kandungan di dalam blog adalah nukilan dari saya tanpa bertujuan mengancam mana-mana pihak. Sebarang cetak rompak, copy paste, penyalahgunaan serta print out apa-apa isi kandungan blog ini adalah dilarang sama sekali. Sekian.

-Tuan Tanah-

Monday 22 June 2009

bila bercinta mesti romantik?





(sekadar gambar hiasan)



dalam bercinta kite perlu romantik ke untuk jamin hubungan kite kekal sampai bile2?aku tanye neh macam aku tak pernah bercinte pule (pengakuan xklusif padahal ramai dah tau).penat jugak nak jadi orang romantik padahal aku ni tak la romantika sangat.sebenarnye kalo dikaji kan,laki ni nampak je ganas,brutal,samseng jalanan dan sebagainye sealiran ngan ganas dan kasar tapi bile ngan awek kompem jadi cair beb.

ade 1 kesah benar pasal 1 pasangan yang bercinte.baik bf or gf,diorang ni kasar masing2.cara diorang bercinte tak macam orang laen.orang akan kate mereka macam kawan sebab selambe katak je nak sepak,tepuk tampar,cubit-cubitan.takde panggilan mesra (eg: sayang,darling).ade kadang kala mereka gelar kau aku je.cukop rilex hubungan mereka itu.tapi kenyataannye mereka saling sayang menyayang.cinta tahap romeo juliet.

tapi terpulang la kalo nak romantik ke tak.ikot pasangan masing2.kang selambe je kite sepak die tetibe die gi repot polis pulak.tak ke parah.

nota kaki:post yang agak kurang isi




"janji aku kenal kau"


5 comments:

  1. ahahha...
    xpe kowts kalu x romantic...
    asal..kasih sayang terbina..

    ReplyDelete
  2. Yup...stuju dg suzzane...masing-masing ade cara nk romantik dgn pasangan masing-masing...
    tapi kalo asik berkepit 24jam, nak sepak pon ade rase eh...

    ReplyDelete
  3. nahdatulizah:hahaha.lawak sunggoh komen

    aziah:jom berkasih sayang..huhu

    ReplyDelete
  4. ahaha..bole2..
    aku kosong lageh...

    ReplyDelete
  5. aku becinta tak romantik pon..

    ReplyDelete

Kalau rasa nak komen sila komen.
Kalau rasa taknak komen tak payah komen.
Yang pasti aku tapis komen kau.
Boleh?