PERINGATAN

PERINGATAN

Kepada sesiapa yang kurang selesa, teraniaya, terancam, atau sensitif terhadap penulisan blog ini anda boleh tinggalkan komen kepada zuzanmichael@gmail.com atau tekan tanda X di atas kanan anda. Segala isi kandungan di dalam blog adalah nukilan dari saya tanpa bertujuan mengancam mana-mana pihak. Sebarang cetak rompak, copy paste, penyalahgunaan serta print out apa-apa isi kandungan blog ini adalah dilarang sama sekali. Sekian.

-Tuan Tanah-

Thursday 11 June 2009

TAKDE TITLE...

sekarang ni dah kat kuching.transit sini sampai sok.esok pagi kol 11 flite gi klia.lalu berakhirlah percutian di sarawak.

result exam pon dah kuar.ok dari sem yang sebelomnye.nak tingkatkan lagi cgpa dah tak bole sebab dah tamat belajar.so,kepade sape2 nak yang "sibok" sangat dok merisik result aku,janganlah korang risau.korang lagi hebat.

tentang fizikal mental lak..mental masih penat ngan percutian neh.fizikal lak semakin meningkat.sendat sume2 baju dan suar.ishhhh..rase tak boleh jadi ni.kulit pon dah gelap.malas nak pakai losyen2 ni.berlengas je badan nanti.dahle kat sarawak ni panasnye tak dapat aku nak definisikan.korang rase sendiri la.

esok2 kalo rajen dan ade mase aku akan update lagi blog ni.

rehat time...


"saye nak berubah"

4 comments:

Kalau rasa nak komen sila komen.
Kalau rasa taknak komen tak payah komen.
Yang pasti aku tapis komen kau.
Boleh?