PERINGATAN

PERINGATAN

Kepada sesiapa yang kurang selesa, teraniaya, terancam, atau sensitif terhadap penulisan blog ini anda boleh tinggalkan komen kepada zuzanmichael@gmail.com atau tekan tanda X di atas kanan anda. Segala isi kandungan di dalam blog adalah nukilan dari saya tanpa bertujuan mengancam mana-mana pihak. Sebarang cetak rompak, copy paste, penyalahgunaan serta print out apa-apa isi kandungan blog ini adalah dilarang sama sekali. Sekian.

-Tuan Tanah-

Thursday 18 June 2009

U.I.T.M???

ni kisah mase aku kat kuching,1 day before aku balik semenanjung.mase tu aku jejalan shopping buah tangan ngan famili aku kat pasar tamu satok.sampai2 je kami "disambut" ngan barisan penjual ikan terubuk masin.mak aku sampai taknak gerak sebab tetarik sgt tengok ikan terubok tu.byk pilihan sebab byk sgt penjualnye.tetibe aku nampak la 1 gerai ikan terubok namanye UITM.





mentang2 la aku ni keluaran UITM,aku pon suggest la kat mak aku soh beli kat gerai tu sebab aku ingat student uitm yang jual.kirenye aku nak support la.mane tau penjual tu student kos bisnes.lalu diorang pun bisnesla ikan terubok atas nama uitm.

TAPI...aku tetipu.malu2.tak abes2 mak aku perli.rupenye UITM tu stand for USAHAWAN IKAN TERUBUK MASIN.hampeh!ingat uitm yang uitm tu.wat malu aku je.tapi dah terbeli nak wat camne kan.terime jela.

pengajarannye: jangan overexcited pada unibesiti anda.




"siapa aku di hatimu?"

1 comment:

Kalau rasa nak komen sila komen.
Kalau rasa taknak komen tak payah komen.
Yang pasti aku tapis komen kau.
Boleh?