PERINGATAN

PERINGATAN

Kepada sesiapa yang kurang selesa, teraniaya, terancam, atau sensitif terhadap penulisan blog ini anda boleh tinggalkan komen kepada zuzanmichael@gmail.com atau tekan tanda X di atas kanan anda. Segala isi kandungan di dalam blog adalah nukilan dari saya tanpa bertujuan mengancam mana-mana pihak. Sebarang cetak rompak, copy paste, penyalahgunaan serta print out apa-apa isi kandungan blog ini adalah dilarang sama sekali. Sekian.

-Tuan Tanah-

Thursday 18 June 2009

semua salah??

salah ke aku ade blog?
salah ke aku ade frenster?
salah ke aku ade virtual fwen?
salah ke aku nak kawan ngan ramai orang?
salah ke aku contact kawan2?
salah ke aku contact kawan2 sekolah?
salah ke aku nak gi mane2?
salah ke?
bukan aku tak tau sape aku
bukan aku tak ingat status aku
bukan aku nak sangat pun jalan2.duit pon takde.lain la bapak aku tokey cop duit.bole paw hari2.
penat la weh.bole paham tak?jap panas jap sejuk.dah macam demam pulak.sudah2 la tu.tak penah ke?



nota kaki: anda tau anda watak utama dalam post ini.



"sudah lah.."

6 comments:

  1. X salah pon suzzane...

    Buat je ape suzzane nak buat...

    Jangan layan orang-orang yang bising tu...

    **Biarkan mereka dgn labu-labunyer..**

    ReplyDelete
  2. ku sangka kan hujan tapi taufan yang melanda..nape ni zuzan?..aku selaku classmate ko yang paling kacak nak gak tau..jom reunion kawan..

    ReplyDelete
  3. kacakmu.ala beb,biase la.gumbira siket pon susah.reunion tahun depan.bajet lari.kalo bapak aku tukang cop duit(memetik kate dari post)aku support sume kawan2 aku.reunion kat 5star otel siap baju ditaje oleh bernard chandran lagi.

    ReplyDelete
  4. benard chandran tu bukan yang tukang tebar roti canai kat sungai udang tu ker?..asal ko duk sebut2 name die..

    ReplyDelete
  5. ko ni sempit ilmu2 gosip betol la.ko maksodkan tau bernard chandran lain tu

    ReplyDelete

Kalau rasa nak komen sila komen.
Kalau rasa taknak komen tak payah komen.
Yang pasti aku tapis komen kau.
Boleh?