PERINGATAN

PERINGATAN

Kepada sesiapa yang kurang selesa, teraniaya, terancam, atau sensitif terhadap penulisan blog ini anda boleh tinggalkan komen kepada zuzanmichael@gmail.com atau tekan tanda X di atas kanan anda. Segala isi kandungan di dalam blog adalah nukilan dari saya tanpa bertujuan mengancam mana-mana pihak. Sebarang cetak rompak, copy paste, penyalahgunaan serta print out apa-apa isi kandungan blog ini adalah dilarang sama sekali. Sekian.

-Tuan Tanah-

Saturday 10 March 2012

MELAKA PUN ADA RAPID


tu nampak tu..bas rapid tu. penat dok main kejar-kejar bas tu sampai kereta mati tengah jalan . padan muka. nak sangat amik gambo bas kan. bas pon ko nak amik gambo apekehalnya oi...

huhuhu. ni bukan kat kl ke penang okeh. ni rapid kat melaka. masa mula-mula aku nampak aku ingat aku ada kat kl ke penang. sekali kat melaka daaa..

hebat! speechless masa mula-mula nampak. aha. aku lambat sikit update benda-benda baru kat melaka ni. selalu naik keta zasss ke simpang ampat je sebab nak balik tanjung malim. takpon naik bas jebat kat masjid tanah pastu duduk pastu zzzzZZZzz...ngehehehe...takde lalu-lalu bandar melaka tu. lama dah tak jejak. ahad ni baru jejak eh. shopping time! hahaha






tapi kan nama nye bukan rapid melaka. cis! tak glamer la..hehe..ampon2. nama diberi PANORAMA MELAKA tapi aku rasa macam tak cun je namanya. letak la bas patt hup part 2 ke kan (hanya orang melaka tengah dan masjid tanah je kenal patt hup part 1) hahaha..

okeh dokeh..citer sikit-sikit je. nak layan citer my hero my boss. memang sakit perot beb layan citer ni. made in jepun.search je kat you tube tu. pastu gue mau tido esok nak tengok orang kahwin bawah pedang. 




" saya nak jadi duta perlancongan melaka boleh"
cc: Datuk Seri Ali Rustam



Lots of   Love,
-Suzzanne-




No comments:

Post a Comment

Kalau rasa nak komen sila komen.
Kalau rasa taknak komen tak payah komen.
Yang pasti aku tapis komen kau.
Boleh?