PERINGATAN

PERINGATAN

Kepada sesiapa yang kurang selesa, teraniaya, terancam, atau sensitif terhadap penulisan blog ini anda boleh tinggalkan komen kepada zuzanmichael@gmail.com atau tekan tanda X di atas kanan anda. Segala isi kandungan di dalam blog adalah nukilan dari saya tanpa bertujuan mengancam mana-mana pihak. Sebarang cetak rompak, copy paste, penyalahgunaan serta print out apa-apa isi kandungan blog ini adalah dilarang sama sekali. Sekian.

-Tuan Tanah-

Saturday 8 December 2012

3 IN 1




Cerita SATU

TAJUK: MOTIF??



Location: MITC Melaka ( Showcase 1 Daerah 1 Industri)

Perbualan antara 2 sahabat yang dah lama x jumpa

A: Weh, lama x jumpa. Apa kau buat SEKARANG?
D: Aku SEBELUM ni belajar kat U*** . 3 tahun kat sana
Kesimpulan: Kau x paham soalan atau kau saja nak berlagak kau masuk U? Kenapa kau x spesifikkan je tarikh masuk U sampai kau keluar pastu konvo. Kan bagus lagi detail.

Sambung balik:
A: Owh oke2... sekarang kau kerja kat mana?
D: Kerja kilang je (sambil buat muka sedih. Tuihh..! )
Kesimpulan: Kau bajet kau kerja kilang aku nak tanya lebih lagi lah kan. Mesti kau bajet aku nak tanya post apa, gaji berapa kan. Sudah-sudah.


KESIMPULAN PENUH: Motif? BERLAGAK



.................................................................................



CERITA DUA 

TAJUK: KENYATAAN JADI MIMPI vs GILA



( Ihsan: Google)

Orang lain dah lama tengok kot. Ye. Mengaku aku baru nak tengok. Tu pun beli kat Astro First (benci-benci Astro pun beli jugak kan).

Aku dah layan cerita ni masuk 7 kali semenjak 27jam yang lepas. Giler x giler. Aku pula jadi giler tengok cerita ni kan. Apahal ntah. Kesimpulannya aku giler ISTANBUL AKU DATANG. 

Semalam sebelum tidur 2 kali aku layan cerita ni. Giler x giler la. 

Disebabkan berangan-berangan, kemaruk, giler angan-angan, aku boleh bawa cerita ni dalam mimpi. Tapi hero yang Beto tu orang lain la.*Wink Wink*  Giler x giler. Siap mimpi kawin.

Tiba-tiba terbangun sebab adik aku tendang pintu sambil kata "Kakak, mak ajak pergi kenduri KAWIN!!"

Tapi KENYATAAN MAMPU JADI MIMPI JE LAH....


.............................................................................................



CERITA TIGA

TAJUK: Y.E.S

 ( Ihsan: Google)


Esok 9hb kan? Yeaaaaa...! Year End Sale bermula sekarang. 
Duit xde tapi melebihi batas orang berduit.
Insaf wahai suzan.

Coolblog ada buat sale x? Coklat Oreo crush blog plus pearl 3 senduk : RM1.00. Ada? 
Please lah ada. Please......... 




KBYE!



Lots of Love
~Suzzanne~


1 comment:

Kalau rasa nak komen sila komen.
Kalau rasa taknak komen tak payah komen.
Yang pasti aku tapis komen kau.
Boleh?